Odpověď jednotlivá
2. 12. 2020
Předmět: Nová zastávka MHD na Studentské ulici
Dotaz: Vážení,prosím Vás,proč není nikde informace,že zastávka MHD na Studentské ulici je pořád na starém místě,i když Studentskou ulicí už autobusy jezdí?Způsobuje to zmatky,protože lidi nejprve jdou na novou zastávku a pak rychle jdou na starou.Proč to není na internetu a facebooku města?Proč to nebylo ve Žďárském zpravodaji nebo ve Žďárských novinách?To jako nestíháte nebo co?Vžijte se do uvažování lidí,že když opravenou ulicí jezdí MHD,tak lidi chodí na novou zastávku?Chudáci přebíhající důchodci.
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den,
na místě stavby i autobusových zastávek je umístěno pět informačních cedulí, které informují o začátku užívání nových zastávek. Jedna je před poliklinikou a čtyři přímo na zastávkách. Samotné zastávky jsou označeny červenobílou páskou a v okolí stavby jsou umístěny stavební hrazení, aby bylo patrné, že zastávky nejsou připravené k užívání. Jelikož byl přesný termín kolaudace znám po uzávěrkách vámi zmíněných periodik, nebylo možné tam tuto informaci umístit.
Informace proběhla na třech online zpravodajských portálech iDnes, Žďárský deník a Žďárský průvodce.
Obecně jsme se rozhodli, že informace o dosud nefunkčních zastávkách je nutné sdělit hlavně cestujícím, proto jsem zvolili informování pomocí cedulí přímo na místě.
Děkujeme za zpětnou vazbu. Budeme se snažit informovat na více místech.
Matěj Papáček
tiskový mluvčí
na místě stavby i autobusových zastávek je umístěno pět informačních cedulí, které informují o začátku užívání nových zastávek. Jedna je před poliklinikou a čtyři přímo na zastávkách. Samotné zastávky jsou označeny červenobílou páskou a v okolí stavby jsou umístěny stavební hrazení, aby bylo patrné, že zastávky nejsou připravené k užívání. Jelikož byl přesný termín kolaudace znám po uzávěrkách vámi zmíněných periodik, nebylo možné tam tuto informaci umístit.
Informace proběhla na třech online zpravodajských portálech iDnes, Žďárský deník a Žďárský průvodce.
Obecně jsme se rozhodli, že informace o dosud nefunkčních zastávkách je nutné sdělit hlavně cestujícím, proto jsem zvolili informování pomocí cedulí přímo na místě.
Děkujeme za zpětnou vazbu. Budeme se snažit informovat na více místech.
Matěj Papáček
tiskový mluvčí