Odpověď jednotlivá

20. 1. 2021
Předmět: Tristní informování o MHD podruhé
Dotaz: Zdravím, před 3 týdny jsem psal, že monitor v nádražní hale s odjezdy MHD je porouchaný (teď už tam není ani oznámení o poruše), nástěnky před nádražím jsou jen informačním torzem. Ani www.mhdzdar.cz není o nic lepší, mají tam třeba zprávu o omezení doby otevření kanceláře na přelomu roku, ale i druhý a třetí lednový týden to mají omezeno a zpráva nikde. Tato dotazovna není proto, aby se zde jen odpovídalo, ale aby se připomínky občanů řešily. Proto se ptám na řešení monitoru, nástěnek a webu?
Odpověď (odbor komunálních služeb):
Dobrý den,
monitor v hale ČD opakovaně padá do poruchy, doposud se nepodařilo zjistit důvod, prověřujeme i možnost nákupu nového monitoru. V blízkosti nádraží byly nejen nástěnky původně určené pro informace o MHD, ale i jiné starší nevzhledné kusy. Po jejich odstranění je pro další užívání 2 ks původně určených pro MHD, rozhodnuto, že jednu budou nově využívat senioři a Klub českých turistů, v druhé zůstanou základní informace o žďárské MHD, v lepší formě než nyní - podklady jsou v přípravě. Web MHDZDAR.CZ - jménem dopravce sdělujeme: Omlouváme se, ale aktualizaci údajů nešlo provést pro chybu na straně našeho dodavatele web. stránek, dnes 22.1 opraveno.
S pozdravem
Ing. Dana Wurzelová
vedoucí odboru komunálních služeb