Odpovědi městské policie Žďár nad Sázavou

Datum: 7. 6. 2019
Dotaz: Dobrý den,
chci se zeptat na evidenci nového kola. Na koho se mohu obrátit?
Odpověď: 13. 6. 2019
Dobrý den, v uvedené záležitosti kontaktujte přímo manažerku prevence kriminality p. Dagmar Pálkovou. S touto si domluvíte konkrétní podmínky. Kontakty - dagmar.palkova@mp.zdarns.cz, tel. 603 883 523. Děkuji za Váš zájem. S pozdravem Mgr. Martin Kunc

Datum: 3. 6. 2019
Dotaz: Dobrý den, bylo by možné už nějak vyřešit bezdomovce a ty divnolidi potulující se u Kauflandu? Že chlastají v parku u Škodovky jsem nějak překousla, ale že poslední dobou se motají opilí u košíků, obtěžují lidi žebráním a byla jsem svědkem toho, jak jeden z nich staršího dědečka obtěžoval u auta, nedal mu pokoj ani u košíku a poté si od něj vynutil peníze z košíku (pán mu je ze strachu dal a řekl mu, že by si je měl radši vydělat prací a ne takto...). Volala jsem tam hlídku MP se stížností na žebrání, ale stále se nic nemění - naopak jejich doprovázení k autu se spíše rozšiřuje :(
Odpověď: 4. 6. 2019
Dobrý den, problémy s osobami, působící problémy, které popisujete se snažíme řešit. Bohužel se nejedná pouze o prostory před obchodním centrem Kaufland, ale i o další místa na celém katastru města. Co se týče samotného prostoru před Kauflandem, tak zde zvýšíme kontrolní činnost. Dále jsem požádal o zvýšení kontrolní činnosti i Policii ČR. V uvedené zaležitosti jsme kontaktovali i vedení společnosti Kaufland a to přímo ředitele obchodního domu. Tento zajistí okamžité obchůzky v okolí obchodního domu bezpečnostní agenturou, která v obchodním domě působí. Dále si vás dovoluji požádat, pokud budete i nadále svědkem uvedeného chování, vyrozumějte nás okamžitě na lince 156. Děkuji. S pozdravem Mgr. Martin Kunc.

Datum: 29. 5. 2019
Dotaz: Dobrý den, většinou se jedná o přechod za lidlem směr tržnice. Datumově nevím přesně, ale není to poprvé. Třeba u polikliniky pomáhá starší pán a ten se vždy usměje na děti, popreje hezký den atd. Je to asi i o dnešní době, že se vytrácí tyto základy slušnosti. Člověk to vidí i v práci. Je to skoda. Přeji hezký den.
Odpověď: 30. 5. 2019
Dobrý den, děkuji za zpětnou vazbu. Bohužel musím taktéž konstatovat, že základy slušného chování se vytrácejí. Pěkný den. S pozdravem Mgr. Martin Kunc

Datum: 24. 5. 2019
Dotaz: Dobrý den, asi by bylo potřeba proškolit strážníky v základech slušného chování. Od narození děti učíme slušnému chování a uctivosti, zdravení atd., ale pokud jdeme s dětmi do školy přes přechod a dítě pozdraví strážníka a ten nic neřekne, jen kouká jak "bubák" tak je pak něco těžkého děti učit, když ani veřejná osoba neumí odpovědět. Nejsou to ale všichni. Děkuji.
Odpověď: 27. 5. 2019
Dobrý den, děkuji za upozornění. Máte zcela pravdu, že odpovědět na pozdravem je elementární základ slušného chování. Vzhledem k tomu, že je potřebné uvedenou událost osvětlit, požádal bych vás o sdělení místa a doby, kde k tomuto došlo. Možná že se jedná jen o nedorozumění. Každopádně s kolegy záležitost proberu a vás následně budu informovat. S pozdravem Mgr. Martin Kunc

Předmět: kamery
Datum: 3. 5. 2019
Dotaz: Dobrý den,
bylo by možné rozšířit kamerový systém, kdyby na všech křižovatkách byli kamery a zaznamenávaly průjezdy na červenou.Myslím, že by se vybralo dost peněz do městského rozpočtu, jelikož dost řidičů to ignoruje.A nevím, zda to někdo toto řeší a měli by se na to najít finanční prostředky, které se velmi rychle vrátí jako např v Jihlavě u City Parku.
Děkuji
Odpověď: 3. 5. 2019
Dobrý den, v současné době probíhají jednání pracovních skupin v rámci projektu Smart city. V pracovních skupinách řešíme mimo jiné i otázku rozšíření kamerového systému. Pracovní skupina v současné době definuje úkoly a cíle. Shodli jsme se na nutnosti rekonstrukce a rozšíření kamerového systému. Předpokládáme pořízení i tzv. inteligentních nástrojů, mezi které patří i vámi uváděné monitorování průjezdů. Dalšími informacemi v současné době nedisponuji. Děkuji, s pozdravem Mgr. Martin Kunc.